Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product wat u bij ons heeft afgenomen. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
U kunt u klacht per mail kenbaar aan ons maken door deze te sturen naar: info@tippyblue.nl, of per post te sturen naar:
TippyBlue Houten, Kon. Julianastraat 17, 3991 DJ Houten
U kunt ons ook bellen op ons telefoonnummer: 06-13997097
 
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel Keur waar (TippyBlueshop) bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Ook is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Unie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.